203 Web Group satsar stort med nytt kontor i Barcelona!

Efter stadig expansion och stora framgångar på den svenska hemmaplanen väljer 203 Web Group att satsa stort även utomlands. Under det senaste året har en rad framgångsrika sajter lanserats i utlandet vilka redan visar mycket goda resultat. Allra störst potential ses i de spansktalande marknaderna. Under juni slogs därför portarna upp till ett helt nytt kontor på en av centrala Barcelonas bästa adresser. Här sitter för tillfället sex anställda positionerade, men planer på expansion kommer att verkställas inom en snar framtid. Kontoret i Barcelona kommer agera centrum för koncernens alla spanskspråkiga sajter, vilka finns live i bland annat Spanien, Mexiko och Chile.

- Det här känns som en oerhört viktig milstolpe för oss då vi har stora planer på att expanera internationellt under de kommande åren. Utan att avslöja för mycket kan jag redan nu säga att ni kommer få se mycket av 203 Web Group framöver, säger 203 Web Groups VD Andereas Friis.